miercuri, 21 septembrie 2016

E-ON este sub incidenta Art. 244 Cod Penal

Am scris ca E-ON practica inselaciunea prin facturile de gaz si electricitate pe care le percepe. Cum? Percepe sume mai mari decat valoarea metrilor de gaz sau a kilowatilor consumati. Chiar luna trecuta mi-a venit o factura la gaz de minus o suta cinci zeci si ceva de lei pe care i-am platit cu o luna inainte ca-mi venise un aviz ca-mi sisteaza gazul, iar ieri mi-a venit o factura cum ca as avea de platit aproape patru zeci de lei consumul de gaz, or, in mod sigur n-am consumat in cursul lunii anterioare, de la factura anterioara si pana la actuala gaz in cuantum de aproape doo sute de lei. In opinia mea, Parchetul ar trebui sa inceapa urmarirea penala impotriva acestei firme care inseala pe fata lumea. Sau daca firma e sustinute de vreun partid care, asa cum se practica in mod corupt la noi in tara de peste douazeci si sase de ani, are oameni pusi in functii de conducere ale Parchetului General si Parchetul nu actioneaza sa aplice legea inseamna ca e grav. Cred ca Premierul Ciolos, care s-a pronuntat zilele trecute ca este patriot, ar trebui sa faca demersuri pentru aplicarea legii penale impotriva acestei firme, ca daca nu face demersuri ferme sunt sigur ca se vor face multe deductii logice privind patriotismul, competenta si buna credinta ale domniei sale :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu