joi, 5 noiembrie 2015

Revolutia

Ziceam creca prin doomii treispe aici si pe blogul meu ca in maximum trei ani sa va petrece o Revolutie in tara asta. Stiam ca ideile noastre, in ciuda intelepciunii lor inalte, vor incolti si prinde radacini in tineret si nu numai, pentru ca ele sunt mai mult decat idei, sunt spirit, lumina. Cand am inceput sa propag, adversarii mei, adica Vechea Ordine, care m-au calcat pe scrot, au schimbat retorica in ceea ce ma priveste, pana atunci ma promovau drept golan, de-atunci m-au promovat drept nebun :D Drept e ca am fost in relatii cordiale si cu Golania si cu Nebunia. In durerea provocata de incalcarea scrotului am urcat la un nivel de constiinta de la care am putut privi Ochiul Divin prin Ochiul Divin, am zis ia sa fac io din cacat bici si sa-l fac si sa pocneasca, si m-am promovat drept geniu, iar asta i-a facut pe adversarii mei, dar si pe unii prieteni, sa ma considere realmente nebun. Iluminat prin Ochi ca un stroboscop am inceput sa imprastii razele smecheriei, circuitele neurolingvistice. Programam. Cand spuneam ca Compun Viitoul multi credeau ca aberez :D Smecheria cu Revolutiile este la cei care le termina, nu la cei care le incep :D Cand vom fi in Frunte, precum Perla Coroanei, abia atunci vom declara Revolutia reusita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu