sâmbătă, 12 aprilie 2014

Niste shtouri de pe face

La Comanesti de Boboteaza 
La Comanesti, orasul meu natal, de Boboteaza au venit mai multe figuri bisericesti, printre care si Episcopul de N. Dupa sfintirea apei si alte ritualuri natoabii orasului, impreuna cu Episcoul, s-au adunat la Biserica Catolica sa ia masa. S-au mai adunat si alti oameni acolo, inafara de notabilii respectivi. La un moment dat, dupa masa, episcopul a adus din masina o icoana despre care a spus ca e... facatoare de minuni si ca doreste sa o imbrace in aur. Imediat a povestit cum a fost cu acea icoana intr-un sat foarte sarac si cum icoana a vindecat pe nu stiu cine, si cum oamenii, din putinul lor, au contribuit la imbracarea icoanei cu aur. Apoi le-a spus comesenilor ca daca au prin casa un rest de aur, un lantisior rupt, un ceva, si au inima curata si sunt adevarati oameni cu frica de Dumnezeu si buni crestini, pot sa-l doneze pentru icoana si ca, bineinteles, bunul Dumnezeu ii va recompensa insutit. Imdiat, bunii crestini de la masa, s-au dus cu gandul la cutiutele cu bijuterii si-au inceput sa cantareasca cat din ele pot oferi. Unii dintre ei si-au intrebat sotii sau sotiile despre cine stie ce fragment de lantisor sau altceva... iar unii dintre ei au plecat dupa ele, pe cand altii au dat din ce-aveau atunci pe ei. Cei care au plecat s-au intors rapid, orasul e mic, si Episcopul a strans un saculet cu bucatele de aur pe care l-a introdus in buzunarul de la piept si-a luat ramas bun, a luat icoana, s-a urcat in Jeepul care il astepta in strada si a plecat inspre alte locuri cu buni crestini.
Nu pot sa nu admir oamenii care duc de nas oamenii.. pur si simplu nu pot.. iar cand vine vorba de oamenii bisericii, care sunt poate cei mai priceputi in astfel de chestiuni, ma ud ca o femeie.. 








Ha ha ha

Daca biciuiesc caii imaginatiei cu privirile pe care mi le adancesti in ochi
de pe buzele mele zboara culori ba chiar curcubee
sublimand in limbaj aceasta ebluisanta stare pe care poate fara sa vrei mi-o evoci acum
acest electrizant paradis care imi pulseaza in piept si imi sugestioneaza miscarile

ca atunci cand simti aproape violent precedata de atractie o dementiala dorinta
si esti di...spusa sa faci absolut orice ca sa ti-o implinesti si chiar asta incepi sa faci in fiecare clipa absolut inconstient
si cu cat esti mai atenta devii tot mai constienta ca incepi sa primesti ce-ti doresti chiar in timp ce privesti
inauntrul tau adanc se tuseaza o si mai imensa senzatie de atractie ce te incendiaza
si o si mai dementiala dorinta chiar in timp ce incepi sa primesti ce-ti doresti
acea tulburatoare senzatie a sublimului expandandu-se din stomac ca o explozie de fluturi

E mai greu de explicat tot ce simti
pentru mine e la fel nu imi e usor sa exprim cum ma faci sa ma simt in ce fel
ma simt ravisant ca si cand am imi zvacneste in piept nu o inima ci paradisul electrizant
si toate astea numai datorita privirilor tale care-mi maresc pupilele pulsul si totul
si ma obliga sa te vrajesc ha ha ha










Curmale negre

Cand eram mic am mers in Parcul Mare al orasului sa ne jucam pac pac, mai multi copii, printre care si unii mai mari. La un moment dat unul dintre noi a gasit in niste tufisuri niste plante care aveau niste fructe albe de marimea si forma unui sambure de maslina rotunit la colturi. Ne-a spus ca-s curmale si ne-a aratat cum se mananca. A decojit unul si a inceput sa-l mestece, dupa care a scuipat u...n sambure. Ne-a spus ca e foarte bun si-am mancat si noi.
Dupa ce ne-am facut de cap calumea am plecat spre casa. La iesirea din parc, unul dintre noi a spus: Uitati, curmale negre, aratandu-ne niste cacati de oaie pe jos care semanau perfect cu ceea ce mancasem mai devreme, doar ca nu si la culoare, cre' ca io cazut cuiva din buzunar. Unul dintre noi, care era mai mare si mai alfa la momentul respectiv i-a spus altuia dintre noi, care era mai putin alfa decat restul, dar care nu era cel mai mic, sa le stranga si sa-i curate si lui una. Pustiul, crezand ca bobitele de cacat de oaie sunt curmale negre a luat mai multe de pe jos si s-a umplut de mazga pe maini.
Cand am mai crescut am observat ca, multi oameni, indemnati si convinsi de alti oameni ca un produs e altceva decat e sau ca e mai bun decat e, prin publicitate, advertising, propaganda sau cum vrei sa-i mai spui, au patit mai rau decat pustiul cu cacatul de oaie, iar mai tarziu am concluzionat ca, cu o reclama buna poti convinge multi oameni sa cumpere si sa manance cacat... sau sa faca orice altceva. Nu dupa multa vreme de la aceasta concluzie am concluzionat si ca ii poti convinge pe multi oameni sa manance de mai multe ori succesiv cacat spre exemplu, vazandu-mi poporul alegand aceeasi si-aceiasi incompetenti, samavolnici samd administratori ai Statului.




Vine un moment cand realizezi ca

toata lumea asta nu-ti foloseste la nimic,
cand nu mai vrei sa vezi, sa auzi, sa gusti, sa mirosi, sa simti si
sa-ti imaginezi nimic,
cand insusi corpul e un costum care te strange,
cand nu-ti mai pasa daca mori sau daca traiesti,
cand insusi gandul nu mai are nicio relevanta..

Atunci poti linistit muri sau te poti naste-a doua oara





le ziceam cand le ziceam 
ca ma las de scris ca
dupa ce vorbe am scris in Made in Romania pot sa le dau de-atunci inainte numai floricele retorice la care sa se topeasca mustele ca sa-l parafrazez pe Schopenhouer
dar mi-au zis criticii
ba
sa promoveaza spirite tinere care abia daca palpaie in versuri care oricum nu spun nimic
si-am zis sa mai asez niste vorbe intr-o poezie ca dr. dre in stil dre ...cu snoop dog acum
sa i mai dau odata lumii vibratia suprema sa straluceasca exploziv fiecare om simtind stralucirea e pur si simplu dumnezeu
sa-i mai dau odata cantecul magic incantatia absolutului slava slavelor aferim
aferim lume imi ridic mainile spre cer si printre degetele mele curge tot universul
cand vorbesc se invarte totul asa cum ne dorim acum toti prin fiecare ca ulciorul din care curge la nesfarsit poezie
poezie daruita din rai face rai si in jurul tau cand o reciti straluceai pentru ca stralucesti
din ce in ce mai stralucesti
le ziceam ca nu le mai zic nimic ca oricum totul e nimic totul e pe nimic dar eu oricum totul pentru ca toti suntem totul ochiul care se priveste in sine si isi imagineaza ca exista cand nici macar nimic nu exista
visam ca visam ca visam
ca sa le mai zic ma gandeam
ce sa le mai zic o trompteta face intunericul curcubeu ca sufletul meu le ziceam
dar mi-au zis criticii
ba
sa promoveaza spirite tinere care abia daca palpaie in versuri care oricum nu spujn nimic
si-am zis cum adica
oare sunteti voi prea destepti sau sunt ei prea prea
nici cu poezie nici cu limbaj de lemn nu poti sa faci penimeni sa gandeasca decat poezie si limbaj de lemn
un limbaj pe care rastignim toata prostia care-i nestiinta in tandem cu aroganta si-l nastem pe christos in noi pe mesia
tre sa inalt psihicul pana il topesc in intraga constiinta si ma simt omniprezent omniscient omnipotent pentru ca totu si nimic sunt si nu sunt
ce exista dincolo de magie?
nimic deci sa facem magie din nimic adica nimic
sa mai si meditam ca sa ne expandam sa inchidem ochii sa inspiram si sa stam
si sa
expiram
si iar sa
stam
si sa
inspiram
si iar sa stam
si sa
expiram
si sa ne relaxam
pentru ca relaxandu-ne simtim cum ne elevam

hm
le ziceam ca ma las de scris si ma lasam ori de cate ori voiam
pentru ca
eram cel mai

hm
poezeu inascut eu insumi nimic nici suflare de vant nimic
as putea umple tot nimicul cu versuri sa fac un univers nou care ii face inainte sa se evapore cu ochiu universului in care scriam versul asta pe care il puteam visa
nesfarsit fara de sfarsit infinit ca un ego
pe care trebuie sa-l distrug
pe care trebuia sa-l distrug

hm
ce-ar putea sa-mi mai zica criticii cand eu pot sa spun totul si nimic si mai nimic decat nimic

hm

sa curga inima vin

sa ciocnim




Bla bla bla

Doar ce m-a sunat fratele Matei Hutopila sa-mi ceara un numar de tel si printre altele mi-a zis ca s-a vazut cu Razvan Tupa care l-a intrebat daca e chiar el acel Matei Hutopila care imi comenteaza pe blog. Asta i-a raspuns ca da, la care Tzup's a zis ca n-ar trebui sa incurajeze vorbele mele si atitudinile mele daca vede ca am luat-o pe o cale gresita si bla bla bla...
Adica eu, dupa parerea lui... Tzup's, cum si dupa parerea multor minti incuiate, caci mintile incuiate gandesc la fel, sunt pe o cale gresita, ca nu scriu cacaturi viscerale ca ei, nu ma comport ca ei, nu gandesc ca ei, n-am spirit de turma ca ei, nu dorm pe mine cand tara se scufunda sub greutatea prostiei samd. Dar cu toate astea acesti guguloi imi si urmaresc blogul, imi si citesc cartile si nu de putine ori, inconstient, ma si citeaza, ca plm, dintre scriitori si nu numai, sunt poate cel mai luminat la minte. A, scrie prin toate cartile sacre ca prostii rad de intelepti si-i denigreaza..
Nu ma mai surprind de mult tzugulanii ca Tzup's, Komartin si compania, zeci de scriitori, nu asa, m-au denigrat in ultimii ani peste tot pe unde au trecut, rosi de invidia ca scriu lucruri mai importante decat ei la un loc si de dusmanie, m-au muscat de cur la figurat intr-atat incat daca ma muscau la propriu nu mai aveam nici intestin gros acum, m-au calomniat in cel mai josnic stil... dar i-am iertat si continui sa-i iert caci nu vorbesc ei, ei in esenta lor sunt baieti buni pffffff, vorbeste prostia din ei, titanica si sper ca nu irepresibila lor prostie. In realitate chiar ma bucur ca-mi popularizeaza numele si-mi fac renume, chiar daca prost - publicitatea e publicitate, indiferent daca e pozitiva sau negativa - si oricum, ce-mi pasa mie ca multi oligofreni pun botu la mangla lor.
Ei in realitate sunt ca fetele alea proaste pe care cand le-ai cunoscut mai bine n-ai avut ce face si le-ai parasit, care dupa asta nu mai stiu cum sa-ti bage bete-n roate ca sa-ti estompeze stralucirea cu minciuni si calomnii, caci in trecut, pana sa-mi iasa a doua carte eram prieten cu acestia, cu toate ca le simteam micimea..





Cantecul seductiei

cu o luciditate pe care pana acum nici nu o presimteam asez
cuvinte in expresii ecosez te magnetizez
floarea vietii infloreste infinit din nimic in tot infinit
si daca vorbim acum si ne uitam boldit
impreuna chiar in fata noastra putem vedea plutind
siderant in clarul de semiluna
stelutele astea ciripind

impletesc cu raze rochia aia lunga si savuroasa de mireasa in care-ti poti imbraca rotunjimile acum
si sa ma cuprinzi in dans ca atunci cand simti inauntrul tau dragostea face bum
bum bum
face artificii
iar sub aceste electrizante si provocatoare auspicii
putem sa ne indeplinim toate cele mai inaltatoare si imperioase dorinte si vicii
pentru ca acum totul e la puterea rosu eclarlat
pentru ca acum poti sa te concentrezi inauntru mai adanc in locul acela ascuns si secret si perlat
din care poti sa dezlantuiest toata acea clocotitoare si dementiala stralucire
pentru ca acum totul pentru noi este nelimitat
este peste fire

o parte din tine se trezeste devine vie acum stii ca putem avea parte numai de implinire
e partea care presimte si viseaza toata acea pasiune pe care ori de cate ori incerci s-o ignori o amplifici
pana la dumnezeire
partea pe care in timp ce o intenensifici te intensifici
ca o furtuna
partea care te face atat de nebuna de buna

esti femeia mea nelimitata in spatiu si timp
langa tine mereu ma simt ca in Olimp

vin din viitor am vazut viata noastra nu are apus
vom trai bucurii peste bucurii la infinit atat am avut de spus
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu