vineri, 21 martie 2014

Generațiile voastre au tăcut

Dar eu vorbesc mă doare-n pulă că am și ce vorbi și curaj
Nu-mi înghit limba de frică, frica e un câine ascultător

Neștiind ce-i libertatea cei mulți o confundă cu cele mai inexacte definiții
Neștiind că definițiile voalează din start, neștiind

A trebuit să mă lovească croșeele și directele Sistemului pe care n-ați știut să-l educați să-l umanizați

Românii n-au știut ce-i frica până la voi, voi ați plastografiat curajul nostru ancestral

Românii știau că-s nemuritori și acum își aduc aminte din nou - nu ne mai confundăm cu corpurile noastre, știm că moartea e un proces alchimic
Deci călcăm pe fricile voastre și înaintăm cu garda sus spre toate victoriile pe care voi le-ați ratat

Nu ne conduc pe noi nici americanii, nici rușii, nici ungurii, nici chinezii, nici evreii, nici germanii, nici nimeni căruia ne-ați lăsat abuziv amanet corpurile
Prin noi înșine ne conducem noi pe noi

Suntem popor major suveran chiar încântat de cunoștință ce mai faci?

Nu vrem decât ce i se cuvine oricui căci tot ce se cuvine i se cuvine oricui
Suntem drepți și fraterni manifestăm echitate

De pe pământul nostru s-a extins această civilizație deși în ultimul timp noi am fost mai necivilizați decât voi până să ne cunoașteți pe noi, prieteni
Știm că avem toate drepturile și libertățile pe care vrem să le avem acum, ne-am amintit că suntem popor de zei ca toate popoarele

Prin aceste cuvinte upgradăm civilizația îi îndreptăm coloana o șmecherim c-așa a vrut inima mea de mare poet deși vouă nu vă vine să credeți

Generațiile voastre au tăcut de frică și de nimic de spus
Nouă nu ne e frică, noi înălțăm îngerul iubire din piept drept până sus

Noi am crescut sub un imn care ne-a spus să ne deșteptăm și chiar asta am făcut

Și cu cât ne deșteptăm mai mult cu-atât ne unim mai mult cu-atât ne iubim mai mult pentru că suntem atât de liberi încât putem hori în jurul soarelui și cu voi
Pentru că și voi sunteți noi și noi suntem voi și ne reamintim asta începând de-acum, suntem toți noi
Noi nouți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu