vineri, 2 august 2013

Poemul poemelor

Aceasta este coperta ultimei mele cărți, Poemul poemelor. Poemul poemelor este un text mistic care mi-a fost relevat într-o noapte în timp ce citeam biblica Cântarea cântărilor. Am asistat, asemeni unui spectator care scrie toate replicile pe care le aude într-o piesă de teatru, la dialogul care îl compune chiar în timp ce se desfășura în capul meu. Nu compuneam eu nimic, cum rareori mai fac, ci scriam după dictare, ca să zic așa.
Cu acest text a început restabilirea legăturii mele cu divinitatea, legătură pe care o pierdusem aproape complet în anii de la sfârșitul liceului și de după, din cauza unor idei greșite care mă năpădiseră.
În aparență dialogul care îl compune e unul erotic, însă lucrurile sunt mult mai profunde.
Doi dintre protagoniști, personajele principale, cum ar veni, sunt femininul și masculinul din mine, ambele flirtănd în vederea realizării uniunii polare, a androginului.
Va fi destul de greu de înțeles acest text, fiind un text mistic, cu-atât mai mult de oamenii a căror nivele vibraționale sunt scăzute. Adică de majoritate. Însă, cum totul vibrează, și Poemul poemelor vibrează, și vibrează în nuanțe rozii, putând ridica nivelul vibrațional după lecturi repetate.
Cartea costa 20 de lei și poate fi comandată apăsând link http://edituraatu.wordpress.com/literatura/poemul-poemelor-de-stoian-g-bogdan/ sau la nr. de tel 0743897806.

Un comentariu:

  1. la salar o cumpăr. abia aștept. și o recomand fără a ști ce e între coperți, pentru că sgb e sgb și e cu siguranță valoare

    RăspundețiȘtergere