marți, 14 mai 2013

High să-ți spun ALTĂ poezie







toată fericirea mea ești tu cântă lăutaru
și tarafu cu el de dansează în mine toți țiganii
și picioarele mele cu gagica asta printre picioare pocnind din degete
hai ciocolată strigă o voce de femeie măritată și cu copii
și picioarele mele-ncheagă un ritm tribal cu foc
frumusețea de lângă mine învârtindu--mi-se pe sub mână
toată fericirea mea ești tu
cea care-mi alină sufletu
bine ciocolată
îmi mușc buza în timp ce-o strâng scurt la piept și-o învârt
și rochia ei de trandafir lasă o roză în urmă
se dansează în draci
femei fără oase unduindu-se ca niște briliante topite pe ritmul viorilor îndrăcite
cei 7 țigani mustăcioși cu pălării mari și degete magice pe arcușuri
lacul și peștii lui de aur îndeplinind toate dorințele
zarurile din buzunar căzând numai pe 6-6
mă gândeam să mă-nvelesc cu tine a zis brusc
și muzica s-a înălțat ca un orgasm pe toată terasa, rupe inimile
sufletu 
și inima
ești numai tu iubirea mea
te iubesc
și tare-aș vrea
să fi mereu
în viața mea
îi mângâi șoldurile scurt și la ureche îi zic
hai s-o ardem până la ieșire și de-acolo până la capătul vieții împreună
și se uită în jos surâzând
toată fericirea mea ești tu
cea care-mi alină sufetu
și mă ia de mână ca și când îți imaginezi că ești ea îndrăgostindu-te














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu