luni, 8 aprilie 2013

Halasana

Mă așez pe spate în poziția drepți
Țin ceafa lipită de pământ și ridic picioarele
Îmi privesc pantalonii scurți violet și îmi sprijin cu mâinile coloana
Îmi așez picioarele deasupra creștetului pe vârfuri, le țin întinse, drepte
Am bărbia lipită de piept apăsată și mă sprijin pe ceafă
Așez mâinile pe pământ cu palmele-n sus, încep să simt energia ca pe un curent fin
Spațiile intervertebrale se dilată și mă simt ca și când mi s-ar smulge din carne
Energia cosmică urcă din palme prin mâini prin coloană până în ajna
Energia telurică urcă prin vârfurile degetelor prin picioare prin coloană până în ajna
Țin ochii închiși într-un ușor strabism convergent în mijlocul frunții și respir
Energia e mai dulce ca mierea
Văd lumina albă, simt cum se activează ajna, cum mi se dinamizează potențialul mental latent, inteligența, capacitățile telepatice, memoria
Aud sunetul vertebrelor care se dilată
Încet încet mă relaxez, depășesc durerea și-mi alung toate gândurile
Dacă stau așa 3 ore 48 mă iluminez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu