duminică, 24 februarie 2013

Poate cel mai interesant blog

pe care l-am citit. Îl recomand pentru a fi citit în totalitate și rumegat. Mie mi-a confirmat multe din ideile care îmi trec prin cap și care înainte nu aveau nicio susținere. Una dintre aceste idei este că limba pe care o vorbesc este sacră. Dacă nu era sacră dinainte, mă gândeam, e sacră pentru că maximele mele sunt formulate în cuvintele ei :D pentru că cele mai importante vorbe ale umanității le-am spus și le voi spune eu. Nu există nicio evaziune în această concluzie. De fapt, repet, pentru că repetiția este mama învățăturii, una dintre aceste vorbe acum: Ființa umană este sacră, inviolabilă, suverană. Nu există nicio evaziune în această concluzie.

http://templulsecretelor.blogspot.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu