joi, 14 februarie 2013

AVATAR

Tocmai am terminat de văzut filmul Avatar. Auzisem despre el că e o prostie de film, că nu-i de el decât efectele speciale. Auzisem prost. Este un film care ne arată nouă, oamenilor, cât de primitivi suntem, cât de animale proaste și lipsite de iubire suntem, de ce anume suntem în stare pentru bani și alte lucruri materiale efemere ca și trupurile noastre pe care, între noi fie spus, marea mare mare mare majoritate dintre noi nici nu știm să le folosim, deși manualul de întrebuințare al lor există de mii de ani. În timp ce vedeam specia noastră retardată, căci specia noastră de la IQ-ul meu de 203 în continuă creștere spun că e retardată, cum omora altă specie și distrugea superbul ecosistem al planetei speciei respective pentru un metal care pe planeta noastră valora o grămadă de bani, mă gândeam la semenii mei care omoară semenii mei pentru petrol și alte căcaturi, cum semenii mei pun mai presus lucrurile materiale decât viața, cum au distrus și încă distrug ecosistemul planetar, cum... practic numai noi, dintre toate speciile, ne omorâm între noi... mă gândeam la maimuțele alea care au omorât două continente ca să instaleze pe ele civilizația lor oligofrenă... mă gândeam la crime împotriva umanității... multe crime împotriva umanității comitem noi, oamenii retardați care suntem...
Filmul ne pune pe noi, oamenii, în fața noastră, tocmai de-aceea filmul a fost considerat de masele de retardoprimitivi o prostie... Masele de retardoprimitivi au preferat să creadă că filmul e prost decât să se trezească... ptu

2 comentarii:

  1. Mare minune daca nu pun astia de la SRI ochii pe tine.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. I-au pus deja ;) ma privesc cu admiratie, desi n-ar recunoaste-o niciodata :D SRI-ul are ochii pusi pe scriitori de cand lumea.. are si informatori printre ei, si cadre

    RăspundețiȘtergere