marți, 10 aprilie 2012

Baga mi as pula n franta

Maine iau avionul spre Barcelona si de-acolo masina spre Franta. Merg sa ma intalnesc cu un mare, poate cel mai mare poet francez contemporan, Serge Pey, un saman al cuvintelor si nu numai, un poet libertarian care a auzit de mine si mai ales de ideile mele si vrea sa ma cunoasca. Desi franceza mea e varza-n beci si n-o sa pot sa-mi dau masura talentului verbal. Asa c-o sa vorbesc pana cand imi voi rupe mainile :) Nu stiu cat stau, dar pana ma intorc voi termina de scris Statutul sau Codul mai bine, vad eu, Ligii Libertatii, care este o entitate autocrata care va schimba lumea. Si nu mananc cacat. Chestia asta are 3 dimensiuni. Una spirituala, alta sociala si alta politica. Dar sa trec peste. Voi sta pe langa castelul ala unde cica e Sfantul Graal. Poata-l gasesc :)
Un Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu