joi, 29 martie 2012

eu avocatul

mai acu o vreme, prietenul meu claudiu komartin, probabil intr-una dintre crizele lui obisnuite de malitiozitate (spun asta pentru ca astfel de gesturi sunt normale la acest prieten: a se vedea textul despre poetii Teo Duna si Rita Chirian din fosta revista "ca si cum", sau textul despre sora lui Teo Duna, Raluca Duna, sotia poetului Cosmin Perta etc unde prietenul acesta isi da caracterul de cacat pe fata) scria, dupa ce m-a muscat de posterior dusmanos ca nu i-am raspuns avansurilor sexuale ca alti poeti gen razvan tupa, gabriel dalis, vlad moldovan, dan sociu, mihai dutescu, pe la mese vreo 2 ani, pe blogul sau, un articol rauvoitor si plin de fiere, care se chema Un mascarici. i-am raspuns cu eleganta-mi caracteristica pe acest blog fara sa dau informatii compromitatoare si fara sa incerc sa-l discreditez. sub postul respectiv, acelasi prieten, incercand sa ma discrediteze mai mlt decat incercase deja s-o faca, a venit si a pus link catre siteul baroului bucuresti in a carui tablou al avocatilor in clipa aceea nu ma mai aflam deoarece nu-mi platisem taxele. dar asta nu a insemnat vreo clipa ca nu eram avocat sau ca nu aveam dreptul sa profesez. conform Black's Law Dictionary(app eu nu mai caut definitii ale cuvintelor in dex pt. k dexul romanesc este atat de prost comparativ cu ceva asemanator din anglia sau franta incat m-am lasat pagubas. ex: mult timp n-a existat in dex cuvantul terorism, iar acum ca exista, definitia acestui termen este inexacta avand in vedere ca nu este stipulat ca exista si terorism efectuat de stat contra cetatenilor sai. si intreb de ce? si raspund: pt ca daca ar fi si aceasta definitie cetatenii ar sti cum si ca sunt terorizati de catre orice guvern din lume), avocat inseamna o persoana care cunoaste dreptul (atat stiinta cat si legile). or orice licentiat in drept se presupune ca cunoaste dreptul dar nu orice licentiat in drept este avocat. de ce? pentru ca unii mai smecheri au inventat baroul - o institutie pe care cand voi prelua puterea in aceasta tara o voi desfiinta o data cu puscariile fara nicio mustrare intrucat ea nu ii foloseste nici avocatului nici nimanui (cu exceptia celor care ii culeg fructele) in realitate, ba mai mult, conform legilor proaste in viguare, este institutia care te face avocat in urma unui examen, te tine avocat atat timp cat ii dai dreptul de smecher si te dezavocateste cand: mult bla bla, este institutia care detine cuvantul avocat si prerogativele acestei profesii. pai al de Cicero era in vreun barou? nu. sau alti avocati? nu.
motivul acestei interventii este ca in urma linkului pus de prietenul respectiv, am tot fost intrebat daca mai sunt avocat. evident ca sunt. si sunt avocatul care va desfiinta barourile, puscariile si care va institui un drept mult mai drept decat cel actual, iar acest text este alta dovada clara ca tot ce-am spus ca voi infaptui am infaptuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu