marți, 11 mai 2010

Am terminat

Azi noapte, intr-un moment din ala de inspiratie divina, cum rar imi e dat sa traiesc, mi-am terminat, in sfarsit, romanul. Nu vreau sa ma laud dar... ce sa mai... se va vedea la momentul potrivit. Zilele astea voi face ultimele corecturi, dupa care il voi preda la editura. Am tot avut variante de titlu, mai comerciale, mai fashnetze, dar am ramas tot la titlul meu initial: Nu-stiu-cate-zile

2. Minunatele mele Chipuri sunt nominalizate la Premiul de debut al Uniunii Scriitorilor din Romania :D

2 comentarii:

  1. http://fazacritica.wordpress.com/2010/05/11/premiile-mele/

    INTRA SI AICI,
    fii atent si actualizari, zilele urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt si critici care nu iti acorda sanse la fel de mari in proza ca in poezie. sa vedem...:)

    RăspundețiȘtergere